بیلدربرگ؛ نشستی که کسی درباره تصمیمات آن چیزی نمی‌داند

(بسم الله الرحمن الرحیم)

نشست سالانه بیلدربرگ امسال در فاصله روزهای نهم تا دوازدهم ژوئن (20 تا 23 خرداد) در شهر درسدن آلمان برگزار شد.

در این نشست طیفی از مسایل جهانی رایزنی می‌شود. از انتخاب رئیس‌جمهور بعدی آمریکا تا پرداختن به چالش‌های جهانی از جمله بحران مهاجران از جمله مسایلی هستند که در کنفرانس امسال به آنها پرداخته شد.

همه ساله در این کنفرانس حدود 150 تن از سران جهانی شرکت می‌کنند. این کنفرانس در سال 1954 برنامه‌ریزی شد تا به این وسیله روابط میان آمریکا و اروپا تقویت شود. هر چند که نظریه‌پردازان بر این باورند که در این نشست محرمانه، تصمیم‌هایی درباره کنترل جهان گرفته می‌شود. برخی حتی پا را فراتر گذاشته و معتقدند که گروه بیلدربرگ سرپوشی برای اشرافی‌گری است.

گفته می‌شود که چین، روسیه، یونان،بحران اوکراین و تروریسم از دیگر مسایلی بودند که در کنفرانس امسال به آنها پرداخته شد. صدها تن از مخالفان این نشست با برگزاری تجمعی، شرکت‌کنندگان در نشست بیلدربرگ را به فساد متهم کردند و این گروه را با مافیا مقایسه کردند.

از جمله افرادی که در کنفرانس امسال شرکت کردند می‌توان به «فلیپ بریدلاو» فرمانده پیشین نیروهای آمریکایی در اروپا، «ویلیام برنز» رئیس بنیاد کارنگی، «هنری کیسینجر» رئیس انجمن کیسینجر و از بزرگترین نظریه‌پردازان دیپلماسی، «دیوید پترائوس» رئیس پیشین سازمان سیا، «ولفگانگ شویبله» وزیر دارایی آلمان، «محمت سیمسک» معاون نخست‌وزیر ترکیه،«یان کراین» رئیس دویچه بانک، «لوران فابیوس» وزیر خارجه پیشین فرانسه و «کریسیتین لاگارد» رئیس صندوق بین‌المللی پول اشاره کرد.

نشست بیلدربرگ نخستین بار در سال 1954 در هتل بیلدربرگ واقع در اوستربریک هلند برگزار شد.در این نشست هیچ بیانیه‌ای صادر نمی شود و از مذاکراتی که صورت می‌گیرد هم معمولا اطلاعات چندانی منتشر نمی‌شود با این حال شمار زیادی از مقامات سیاسی، اقتصادی و مالی در این کنفرانس شرکت می‌کنند.


- لینک کوتاه این مطلب

» فارس
تاریخ انتشار:23 خرداد 1395 - 16:47

نظر شما...
    • Unknown

      درباره فیلم والهالا رایزینگ Valhalla rising یسری نقد گذاشتم که تصاویر این فیلم چه معنی دارند.
      البته اهل فن ببینند بهتر متوجه میشوند.
      بعنوان مثال در آخر فیلم سه نفر همراه تک چشم میشوند که یکیشون پیرمرد مرتد و از دین برگشته‌ است که بخاطر خشن بودن شخص دیندار زخمی میشود اما به دلیل شک در دین خدا و وجدان خود بر فراز کوهی برای توبه میرود. پسر چشم آبی هم که نماد نژاد شمال و پسر کشیش هم که همجنس باز هست و توسط یک سرباز خر مغز مسیحی مورد تجاوز قرار میگیرد که البته مایه شرمساریش نیست و حتی به او قدرت بیشتری میدهد.
      پس سه گروه از یاران دجال هستند : مرتدها، هم جنس بازها و اصل کاری حرام زاده ها که از نژاد شمال هستند.
      چند آیه از سوره علق قرار میدهم که ببینید چه شباهتی به سرنوشت دجال دارد و جالب اینکه به ظاهر و شکل مو و پیشانی دجال هم اشاره میشود.
      خواهشا توجه کنید و به عجیب بودن آیات نگاه کنید. قرآن راز و رموز عجیب زیادی دارد ولی فهمش بسیار پیچیده و سخت هست.
    • Unknown

      این آیات بطوری عجیب هستند که انگار حضرت محمد عزیز داشته با گروهی خاص میجنگیده یا شاید اشاره قرآن به یک محمد دیگری بعد از حضرت محمد(ص) است!!
      بسم الله الرحمن الرحیم
      كَلَّا لَئِنْ لَمْ يَنْتَهِ لَنَسْفَعًا بِالنَّاصِيَةِ ﴿۱۵﴾ زنهار اگر باز نايستد موى پيشانى [او] را سخت بگيريم (۱۵) نَاصِيَةٍ كَاذِبَةٍ خَاطِئَةٍ ﴿۱۶﴾ [همان] موى پيشانى دروغزن گناه‏پيشه را (۱۶) فَلْيَدْعُ نَادِيَهُ ﴿۱۷﴾ [بگو] تا گروه خود را بخواند (۱۷) سَنَدْعُ الزَّبَانِيَةَ ﴿۱۸﴾ بزودى آتشبانان را فرا خوانيم (۱۸) كَلَّا لَا تُطِعْهُ وَاسْجُدْ وَاقْتَرِبْ ﴿۱۹﴾ زنهار فرمانش مبر و سجده كن و خود را [به خدا] نزديك گردان (۱۹)
    • Unknown

      خیلی جالب گفته‌ شده از راه این دروغزن پیروی مکن که ما مامورین آتش خود را خواهیم فرستاد.
      چه کسی تا این سطح میتونه به دجال شبیه باشه که حتی برای حضرت محمد یک تهدید بالفعل تبدیل شده بوده.
      در تفاسیر سوره علق گفته‌ شده منظور دشمنان حضرت محمد بوده اند درحالیکه اختصاصی به شخصی با موی بلند بر پیشانی و بسیار ستمگر اشاره شده که خدا تهدید میکنه فرشته‌هارو برای نابودیش میفرستد.خیلی جالب در آخر به حضرت محمد گفته میشود از او پیروی مکن!!
      منظور چه کسی است که اهل مجلسش جهنمی هستند؟
      ابلیس رجیم در این سوره اشاره نشده بلکه به کسی اشاره شده که قراره به شکل بسیار سختی با او برخورد شود.
      یعنی خداوند به طور خاص گروهی آماده کرده از مامورین دوزخ که این شخص و دارو دستشو به شکل وحشتناک و بی نظیری عذاب دهند.
      ان شاالله دوستان متوجه عمق این سوره شده باشند و حواسمان خیلی جمع کنیم که تو تیم این وری ها نیفتیم.
ورود به نسخه موبایل سایت عــــهــــد